Sygnatura sprawy: ZZN/T/161/2017
Konin dn.   2017-09-13



OGŁOSZENIE O PRZETARGU OFERTOWO - NEGOCJACYJNYM
na :
Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego remontu instalacji elektrycznej w części wspólnej budynku przy ul. Świętojańskiej 6 w Koninie

  1. Zamawiający:
    Wspólnota Mieszkaniowa ul. Świętojańska 6 w Koninie
    w imieniu i na rzecz której działa
    Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie.
    ul. M. Dąbrowskiej 8
    62-500 Konin woj. wielkopolskie
    tel. 063 242 82 76, fax. 063 242 82 24

  2. Opis przedmiotu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej następujący zakres robót:
       1. wymiana wewnętrznej linii zasilającej WLZ wraz z przebudową układu rozdziału energii elektrycznej w tablicy        głównej TG w piwnicy,
     2. wymiana tablicy głównej TG, tablic z zabezpieczeniami przedlicznikowymilokatorów, dostosowanych        do wielkości mocy przyłączeniowej na podstawie umowy zawartej z Energa Obrót S.A.,
       3. wykonanie nowej instalacji elektrycznej dla potrzeb administracyjnych obejmującej:
    • instalację oświetleniową na klatkach schodowych/oprawy LED/ i oświetlenia zewnętrznego wejść do klatek schodowych,
    • instalację oświetleniową w części wspólnej piwnic,
    • zasilanie w energię elektryczną instalacji domofonowych.
    • instalację połączeń wyrównawczych w piwnicy.

  3. Termin wykonania zamówienia:
    do dnia 20.12.2017r.

  4. Oferty wariantowe, częściowe:
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i ofert częściowych.

  5. Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
    Pracownikami uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami są:
        w sprawach merytorycznych - P. Andrzej Spertusiak
        w sprawach proceduralnych - P. Ewa Fabiszak
    tel. (63) 242 82 76, fax (63) 242 82 24,
    e-mail przetargi@pgkim.konin.pl.
    Godziny pracy Spółki: poniedziałek 7.00-16.00, wtorek-czwartek 7.00-15.00, piątek 8.00-15.00

  6. Miejsce i termin składania ofert:
    Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w terminie do dnia 21.09.2017r. do godz. 10:20 w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie ul. M.Dąbrowskiej 8, pok. nr 117.
    Koperta powinna być oznakowana : "Oferta przetargowa na : Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego remontu instalacji elektrycznej w części wspólnej budynku przy ul. Świętojańskiej 6 w Koninie. Nie otwierać przed 21.09.2017r. godz. 10:30."

  7. Miejsce i termin otwarcia ofert:
    Oferty zostaną otwarte w dniu 21.09.2017r. o godz. 10:30 w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie ul. M.Dąbrowskiej 8, pok. nr 115.
    Negocjacje z Wykonawcami odbędą się w dniu 22.09.2017r. bezpośrednio po otwarciu i sprawdzeniu ofert.

  8. Termin związania ofertą:
    Termin związania ofertą wynosi 30 dni . Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  9. Szczegółowe warunki przetargu oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja przetargowa zamieszczona na stronie internetowej Spółki.



Dokumenty do pobrania :

   Treść ogłoszenia (75kB)
   Specyfikacja przetargowa (61kB)
   Druki załączników (78kB)