Sygnatura sprawy: ZZN/T/50/2017
Konin dn.   2017-05-02



OGŁOSZENIE O PRZETARGU OFERTOWO - NEGOCJACYJNYM
na :
Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego remontu instalacji elektrycznej w części wspólnej wraz z liniami zasilającymi lokale mieszkalne w budynku ul. Nadrzeczna 9 w Koninie

  1. Zamawiający:
    Wspólnota Mieszkaniowa ul. Nadrzeczna 9 w Koninie
    w imieniu i na rzecz której działa
    Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie.
    ul. M. Dąbrowskiej 8
    62-500 Konin woj. wielkopolskie
    tel. 063 242 82 76, fax. 063 242 82 24

  2. Opis przedmiotu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej następujący zakres robót:
    1.wymiana wewnętrznych linii zasilających WLZ wraz z przebudową układu rozdziału energii elektrycznej w tablicach rozdzielczych głównych TG, I, II
    2.wymiana tablic rozdzielczych głównych TG na parterze, tablic zabezpieczeniami przelicznikowymi i tablic z licznikami energii elektrycznej lokatorów na poszczególnych kondygnacjach, tablic administracyjnych TA na parterze,
    3.wymiana linii zasilających do mieszkań lokatorów wraz z wymianą zabezpieczeń przelicznikowych na klatkach schodowych dostosowanych do wielkości mocy przyłączeniowej lokatorów na podstawie umowy z Energa-Obrót S.A., zakończonych tablicami TM z zabezpieczeniami nadprądowymi obwodów odbiorczych w mieszkaniach,
    4.wykonanie nowej instalacji elektrycznej dla potrzeb administracyjnych obejmującej:
    • instalację oświetleniową na klatkach schodowych/istniejące oprawy LED bez zmian /i oświetlenia zewnętrznego wejść do klatek schodowych/istniejące oprawy bez zmian/
    • zasilanie w energię elektryczną instalacji domofonowych,
    • zasilanie w energię pomieszczenia monitoringu wizyjnego CCTV,
    • instalację połączeń wyrównawczych.
    2.2 W/w zakres prac należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w dokumentacji przetargowej.

  3. Termin wykonania zamówienia:
    do dnia 10.07.2017r.

  4. Oferty wariantowe, częściowe:
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i ofert częściowych.

  5. Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
    Pracownikami uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami są:
        w sprawach merytorycznych - P. Andrzej Spertusiak
        w sprawach proceduralnych - P. Ewa Fabiszak
    tel. (63) 242 82 76, fax (63) 242 82 24,
    e-mail przetargi@pgkim.konin.pl.
    Godziny pracy Spółki: poniedziałek 7.00-16.00, wtorek-czwartek 7.00-15.00, piątek 8.00-15.00

  6. Miejsce i termin składania ofert:
    Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15.05.2017r. do godz. 13:45 w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie ul. M.Dąbrowskiej 8, pok. nr 117.
    Koperta powinna być oznakowana : "Oferta przetargowa na : Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego remontu instalacji elektrycznej w części wspólnej wraz z liniami zasilającymi lokale mieszkalne w budynku ul. Nadrzeczna 9 w Koninie. Nie otwierać przed 15.05.2017r. godz. 14:00."

  7. Miejsce i termin otwarcia ofert:
    Oferty zostaną otwarte w dniu 15.05.2017r. o godz. 14:00 w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie ul. M.Dąbrowskiej 8, pok. nr 115.
    Negocjacje z Wykonawcami odbędą się w dniu 15.05.2017r. bezpośrednio po otwarciu i sprawdzeniu ofert.

  8. Termin związania ofertą:
    Termin związania ofertą wynosi 30 dni . Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  9. Szczegółowe warunki przetargu oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja przetargowa zamieszczona na stronie internetowej Spółki.



Dokumenty do pobrania :

   Treść ogłoszenia (76kB)
   Specyfikacja przetargowa (70kB)
   Druki załączników (81kB)