Sygnatura sprawy: ZZN/T/124/2017
Konin dn.   2017-08-08



OGŁOSZENIE O PRZETARGU OFERTOWO - NEGOCJACYJNYM
na :
Wykonanie remontu instalacji elektrycznej w części wspólnej budynku wraz z liniami zasilającymi lokale od zabezpieczenia przelicznikowego do zabezpieczenia zalicznikowego włącznie, wymiana tablic podlicznikowych i szafek licznikowych w budynku mieszkalnym przy ul. Nadrzecznej 9 w Koninie

  1. Zamawiający:
    Wspólnota Mieszkaniowa ul. Nadrzeczna 9 w Koninie
    w imieniu i na rzecz której działa
    Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie.
    ul. M. Dąbrowskiej 8
    62-500 Konin woj. wielkopolskie
    tel. 063 242 82 76, fax. 063 242 82 24

  2. Opis przedmiotu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji elektrycznej w części wspólnej budynku wraz z liniami zasilającymi lokale od zabezpieczenia przelicznikowego do zabezpieczenia zalicznikowego włącznie, wymiana tablic podlicznikowych i szafek licznikowych w budynku mieszkalnym przy ul. Nadrzecznej 9 w Koninie
    2.2 W/w zakres prac należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w dokumentacji przetargowej i przedmiarem robót.

  3. Termin wykonania zamówienia:
    do dnia 25.10.2017r.

  4. Oferty wariantowe, częściowe:
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i ofert częściowych.

  5. Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
    Pracownikami uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami są:
        w sprawach merytorycznych - P. Andrzej Spertusiak
        w sprawach proceduralnych - P. Ewa Fabiszak
    tel. (63) 242 82 76, fax (63) 242 82 24,
    e-mail przetargi@pgkim.konin.pl.
    Godziny pracy Spółki: poniedziałek 7.00-16.00, wtorek-czwartek 7.00-15.00, piątek 8.00-15.00

  6. Miejsce i termin składania ofert:
    Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16.08.2017r. do godz. 8:45 w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie ul. Marii Dąbrowskiej 8, pok. nr 117.
    Koperta powinna być oznakowana : "Oferta przetargowa na : Wykonanie remontu instalacji elektrycznej w części wspólnej budynku wraz z liniami zasilającymi lokale od zabezpieczenia przelicznikowego do zabezpieczenia zalicznikowego włącznie, wymiana tablic podlicznikowych i szafek licznikowych w budynku mieszkalnym przy ul. Nadrzecznej 9 w Koninie. Nie otwierać przed 16.08.2017r. godz. 9:00".

  7. Miejsce i termin otwarcia ofert:
    Oferty zostaną otwarte w dniu 16.08.2017r. o godz. 9:00 w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie ul. M.Dąbrowskiej 8, pok. nr 115.
    Negocjacje z Wykonawcami odbędą się w dniu 16.08.2017r. bezpośrednio po otwarciu i sprawdzeniu ofert.

  8. Termin związania ofertą:
    Termin związania ofertą wynosi 30 dni . Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  9. Szczegółowe warunki przetargu oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja przetargowa zamieszczona na stronie internetowej Spółki.



Dokumenty do pobrania :

   Treść ogłoszenia (74kB)
   Specyfikacja przetargowa (81kB)
   Przedmiar robót (137kB)
   Druki załączników (98kB)
Projekt budowlano-wykonawczy
   Opis - elektryka (91kB)
   Rysunek E-01 (256kB)
   Rysunek E-02 (261kB)
   Rysunek E-03 (189kB)
   Rysunek E-04 (196kB)
   Rysunek E-05 (241kB)
   Rysunek E-06 (380kB)
   Rysunek E-07 (362kB)
   Rysunek E-08 (368kB)
   Rysunek E-09 (322kB)
   Rysunek E-10 (306kB)
   Rysunek E-11 (306kB)
   Rysunek E-12 (327kB)
   Rysunek E-13 (307kB)
   Rysunek E-14 (275kB)